Openmonumentendag

Datum/Tijd
Date(s) - 14 september 2024

Categorieën

Zaterdag 14 september is voor de derde maal dat we meedoen met de openmonumentendag.
We zien er nu al naar uit. Mede door de fantastische sfeer die er om heen hangt.
En onze Kerk is gewoon een bezoek waard. Het verleden wat verteld wordt, en natuurlijk vergeten we ook  het heden niet.
We zullen samen met onze buren weer een kleine presentatie neer zetten, en rondleidingen verzorgen.
Ton Baris is ook aanwezig om e.e.a. uit leggen over het orgel. Tevens zijn er altijd bezoekers die ook wel wat willen laten horen. Kortom u bent welkom.
Maar als er mensen zijn die denken, ik wil ook wel een bijdrage regelen dan zijn deze ook van harte welkom. Al is het maar voor een uurtje. Diegene van de vaste kern kunnen meepraten dat  zo’n dag omvliegt.
We zijn samen Kerk, en dat is niet alleen op Zondag.

Het begint om 10.00 uur en we sluiten af om 17.00 uur. Tussen de middag is er een broodje, en na afloop is er in de zaal nog even bijpraten.

Geef een belletje naar Hans 06-53417525 of  Nico 06-46044215

Kerkrentmeesters, vrijwilligers van de Kerk en Museum.