Nieuwe Ambtsdragers

Verder zijn we blij dat Stefan van Mourik heeft besloten dat hij Jan van der Nagel als penningmeester wil opvolgen in het College van Kerkrentmeesters. Jan heeft moeten besluiten om hiermee te moeten stoppen, omdat hij in de praktijk ervaart dat hij te weinig tijd beschikbaar heeft voor de invulling van het penningmeesterschap. We zijn blij dat Jan ons de afgelopen periode heeft geholpen bij het opstellen van de financiële meerjarenraming ten behoeve van het beroepingswerk. Mocht u bezwaar hebben tegen de benoeming van Stefan van Mourik of tegen de gevolgde procedure, dan kunt u dat de scriba laten weten tot en met zaterdag 9 september.

Er zijn bij de scriba geen bezwaren binnengekomen voor de bevestiging van Sophia den Heijer in het ambt van ouderling-scriba. Zij zal dan ook bevestigd worden in de dienst van 17 september. Wij wensen haar Gods zegen toe bij haar taak in de kerk.