De 3 diaconieën/Bloemen voor Schoenen

Vanuit de gezamenlijke diaconieën in Valkenburg.

Terwijl de meesten van u zich voorbereiden op een heerlijke vakantie, wordt er achter de schermen alweer gewerkt aan de start van het nieuwe seizoen.

Ook de diaconieën van de drie Valkenburgse kerken hebben gekeken op welke manier ze zouden kunnen bijdragen aan het startweekend.

Wat gaan we doen?

Afgelopen jaar is er vanuit het diaconale platform Samen Katwijk, een actie geweest om alle kinderen tussen de 4 en 18 jaar, waarvan de ouders afhankelijk zijn van de voedselbank, een nieuwe winterjas te laten kopen. Ook vanuit onze kerken is daar een bijdrage aan geleverd.

Dit jaar is gevraagd om mee te doen aan de actie om diezelfde kinderen een paar goede winterschoenen te laten kopen. Hieraan willen wij als diaconieën graag een bijdrage leveren! MAAR DAT KAN NIET ZONDER U!

Hoe gaan we het doen?

Op zaterdag 21 september tussen 10.00 uur en 12.00 uur bent u van harte welkom in het Trefpunt van de Goede Herder. Daar kunt u dan een boeket bloemen kopen van 10 of 20 euro. De opbrengst daarvan is voor de aanschaf van de schoenen.

BLOEMEN VOOR SCHOENEN zullen we maar zeggen.

Tegelijkertijd kunt u in het Trefpunt terecht voor een bakje en een praatje. Zo verbinden we ons ook aan elkaar in een ontspannen sfeer.

Een mooie start van een nieuw seizoen, met elkaar ook iets goeds voor een ander doen. Gister werden we verblijd met de mededeling dat de bloemen geschonken waren, dus de gehele opbrengst gaat naar de voedselbank!

Wat hebben we nodig?

Op vrijdagavond 20 september gaan we in het Trefpunt de boeketten maken. Wilt u ons komen helpen? Geef dit dan even door aan de secretaris van uw diaconie.

Nadere info volgt nog na de vakantie, maar we wilden u nu al graag op de hoogte brengen, zodat u er rekening mee kunt houden. U doet toch ook mee? Samen maken we wel degelijk het verschil!

De diaconieën van de K3 gemeenten