Berichten van de Diaconie

In het laatste nummer van Kerkewerk willen we als diaconie nog een paar zaken onder de aandacht brengen.

De gehele maand december kunt u uw DE punten nog inleveren in de grote doos in de hal van de kerk. Vraag ook uw familie, buren, vrienden, collega’s of ze nog punten over hebben. Van de opbrengst worden pakken koffie gegeven door DE die dan weer in de voedselpakketten voor deelnemers van de voedselbank komen.

Zoals ieder jaar is de uitgangscollecte op 1e Kerstdag bestemt voor de landelijke actie van Kerk in Actie: Kinderen in de knel. Hiermee worden meerdere projecten in Nederland en ver over onze grenzen ondersteunt, daar waar kinderen klem komen te zitten om diverse redenen. Nadere informatie krijgt u in de kerk. Maar houdt hier alvast rekening mee.

Leo en Maja Snoeker van de Zonneveltslaan 19 waren op 15 november jl 50 jaar getrouwd. Ze hebben dit dankbaar in familiekring gevierd. Via deze weg willen ze de gemeente hartelijk bedanken voor de felicitatie in de vorm van een boeket bloemen, welke zij mochten ontvangen. We wensen hen van harte nog vele gelukkige jaren toe onder de zegen van onze God.