Van U is de toekomst

Geacht gemeentelid,

Als gemeente kunnen wij ons soms zorgen maken over hoe het zal gaan met de kerk. Hoe kunnen wij jongeren bereiken met de blijde boodschap van Gods liefde voor alle mensen? Zoeken mensen nog naar God en hebben ze kerk en geloof nog nodig? Het jaarthema van de Protestantse Kerk ‘Van U is de toekomst’ getuigt van een vertrouwen in een ander perspectief.

In de Bijbel lezen wij dat er een houding van vertrouwen en overgave mogelijk is, in de wetenschap dat de toekomst in Gods hand is. Dat zet ons leven in een ander licht. Het biedt troost en zet ons in beweging om te leven in het spoor van Gods Geest. Om zijn liefde te ontvangen en te delen, om ons te voeden met Gods Woord, biddend onze weg te gaan en op te komen voor onze naaste.

Onze gemeente is een plek waar mensen geloof en vertrouwen in God met elkaar delen en geïnspireerd worden om daaruit te leven. In zondagse erediensten door samen uit de Bijbel te lezen, te bidden en te zingen, en op doordeweekse dagen door allerlei activiteiten zoals gespreksgroepen, catechese, koren, ontmoetingen, pastorale en diaconale activiteiten en veel meer.

Al deze activiteiten kunnen wij alleen organiseren dankzij uw gebed en financiële bijdrage. Daarom vragen wij u aan het einde van het jaar om een extra gift. Geef voor het werk in onze gemeente tijdens de kerkdienst of maak uw bijdrage over via de acceptgirokaart of internetbankieren.

Hartelijk dank voor uw betrokkenheid en steun!

P.S. Geef voor uw gemeente

Het College van Kerkrentmeesters