Zonnepanelen / obligaties

In aansluiting op eerdere berichtgeving hier weer een bericht over de obligatieverkoop ten behoeve de zonnepanelen op het dak van de bijgebouwen van de kerk.

Zoals u waarschijnlijk al hebt gezien, liggen de 46 zonnepanelen inmiddels op het dak en is de eerste energie “gewonnen”. De verkoop van de obligaties loopt, maar er zijn nog obligaties beschikbaar. We hebben de bijdrage bewust op €25,-per obligatie gehouden, zodat het voor iedereen mogelijk moet zijn om mee te doen. We wilden de actie in oktober stoppen, maar hebben besloten om er nog 1 maandje aan toe te voegen. Neem dus nog een formulier mee uit de kerk en geef deze op maandagavond tussen 19.00 en 20.00 uur af in de kerkrentmeesterkamer. U kunt het formulier ook bij mij in de brievenbus doen of per mail aan mij toesturen !

Vriendelijke groet,

Aad Gravekamp, Hoofdstraat 41,  a.gravekamp@kpnmail.nl                               Kerkelijk Ontvanger