Vrijwilligersavond

VRIJWILLIGERS OPGELET!!!!

Vrijdag 27 september organiseert de kerkenraad een gezellige avond voor alle vrijwilligers in onze gemeente die op welke wijze dan ook zich hebben ingezet om:
De gemeente te ondersteunen. De kerk te onderhouden. De diensten voor iedereen toegankelijk te maken. De diensten tot lof voor onze God te laten zijn.
Hoe de avond gaat verlopen, dat is nog een verrassing. Wel kunnen we zeggen dat Aline en Gert er zullen zijn om nog even rustig met iedereen te kunnen spreken. En dat Ds Robert Eisinga en Marijke ook aanwezig zijn om informeel met velen van ons kennis te kunnen maken.

Vorig jaar heeft de kerkenraad besloten tot het jaarlijks houden van deze avond. Op deze manier willen we de vele vrijwilligers bedanken voor hun inzet en proberen we te voorkomen dat iemand over geslagen wordt. Bij vertrek kwam het nogal eens voor dat de ene wel bedankt werd en de andere niet.
Noteer de datum en meer info volgt in een volgend Kerkewerk.
De kerkenraad.