Beroepingswerk: Ds. E.J. de Groot uit Katwijk aan de Rijn voorgedragen

We zijn blij dat wij jullie kunnen informeren dat de beroepingscommissie na een intensieve periode een kandidaat heeft voorgedragen aan de kerkenraad. Het gaat om dominee E.J. de Groot uit Katwijk aan den Rijn. Wij willen dit advies overnemen, want wij zijn van mening dat dominee De Groot goed past in het profiel dat wij bij de start van het beroepingswerk met jullie hebben vastgesteld. Het profiel vinden jullie bijgevoegd. Voordat wij het advies van de beroepingscommissie definitief overnemen, willen wij het advies aan jullie toelichten en willen wij van jullie horen wat jullie mening hierover is.  Wij willen jullie ook in de gelegenheid stellen om vragen te stellen. Wij nodigen jullie daarom van harte uit voor de gemeenteavond van 23 oktober waar wij het voornemen aan jullie willen voorleggen en toelichten. Noteer dus alvast in jullie agenda: maandag 23 oktober om 20.00u! En noteer ook gelijk 22 oktober, want dan zal dominee De Groot ons voorgaan in de ochtenddienst. Na de dienst op 22 oktober zal er gelegenheid zijn om informeel kennis te maken met elkaar onder het genot van een kopje koffie of thee en limonade voor de jeugd.

Hartelijke groet,

de kerkenraad.