Laat de kinderen tot Mij komen.

Misschien heb je ze wel zien hangen, de ‘save the date’-posters in de kerk. Woensdagavond 25 oktober en woensdagavond 22 november willen we als Ouders in Geloof bij elkaar komen. Op de eerste avond zal Arie Klok komen spreken, een jongerenwerker uit Katwijk. Het wordt een interactieve avond rondom het thema ‘Laat de kinderen tot Mij komen’. Op de tweede avond starten we gezamenlijk en vervolgens gaan we in groepjes uit elkaar om met het boekje ‘Voorleven’ aan de slag te gaan. Deze avond staat voornamelijk in het teken van met elkaar in gesprek gaan.
Beide avonden starten om 20.00 uur en duren uiterlijk tot 22.00 uur. We hopen elkaar in de kerkzaal te ontmoeten. Neem gerust iemand mee die je een van de vorige keren gemist hebt.
Ook zien we af en toe foto’s voorbij komen in Compass van activiteiten bij de kinderdienst of crèche. Dit is voor ons als ouders echt leuk om te zien. Het zou leuk zijn als we nog meer van dit soort foto’s en berichtjes zien!