Kerstsamenkomst

Op zondagavond 24 december wordt de jaarlijkse Kerstsamenkomst gehouden in het Dorpshuis voor heel Valkenburg.
Namens de K3-commisie van de drie kerken in Valkenburg willen wij iedereen van harte uitnodigen om deze avond met ons mee te beleven.

Het thema van deze avond is “Ga je mee? Alles wordt nieuw”. Kees Guijt de jongerenwerker van de Hervormde Gemeente vertelt hierover.
Het koor “Romans Twelve” komt voor ons en met ons prachtige kerstliederen zingen.
Het belooft een warme, fijne avond te worden, met na afloop nog een lekker bakje koffie of thee met een stukje kerstbrood.

De avond begint om 20.30 uur en de zaal is open vanaf 20.00 uur.

We hopen u en jou allen te ontmoeten tijdens deze speciale Kerstsamenkomst op 24 december. Neem gerust een vriend, bekende of buur mee.

Groetjes namens de K3-commisie van NGK de Lichtbron, Hervormde Gemeente & Gereformeerde Kerk te Valkenburg