Doelgroepers 55-75

Achter de schermen wordt hard gedacht hoe we de antwoorden/reacties die we hebben ontvangen op de enquête van najaar 2023 in praktijk gaan uitvoeren.
Een email is inmiddels naar alle invullers gegaan om hierover van gedachten te wisselen.
Een opstart van de groepen zoals: groot huisbezoek, wandelgroep, bijbel-en/of bidden groep, eetgroep en noem maar op gaan we als ouderlingen en bezoekbroeder-zuster op korte termijn bespreken.
Dankbaar zijn we dat Aline een Bijbel-leesgroep wil gaan leiden, een dag/datum melden we binnenkort aan de invullers van de enquête en zullen we ook bekend maken in

Compass en het kerkenwerk. Dit voor degene die de enquête niet hebben ingevuld maar hierbij wel zouden willen aansluiten.
Heb je de enquête gemist en wil je hem alsnog invullen om zo mee te draaien in de informatie en de groepen, neem dan even contact op met Maartje dan krijg je de enquête alsnog. Of ga naar de website van de kerk, daar vindt je hem ook.
Werken aan gemeente zijn kunnen we zo in praktijk brengen dus DOE MEE, je bent meer dan welkom.
Maarten, Bart, Maartje en Margreet