Actie kerkbalans 2024

Waarschijnlijk hebt u vanuit de media al vernomen dat Aktie Kerkbalans 2024 weer begonnen is. Deze week komen de vrijwilligers bij u langs met de bekende enveloppe, waarin een folder en een toezeggingsformulier. In de folder treft u een samenvatting van de begroting 2024 en de oproep om weer deel te nemen aan deze Aktie.

In de week van 22 januari zal de antwoordenveloppe worden opgehaald. Zet dus deze s.v.p. met een ingevuld toezeggingsformulier klaar. Het is voor de vrijwilligers wel zo fijn als ze niet diverse keren terug moeten komen om alle formulieren weer op te halen.

Zaterdag 27 januari zullen we de balans opmaken en hopelijk kunnen we dan zondagmorgen een mooi resultaat aan de gemeente bekendmaken.

Deze Aktie, dit keer met de titel: “Geef vandaag voor de kerk van morgen”, wordt weer van harte bij u aanbevolen !

Namens de Kerkenraad, Aad Gravekamp, Kerkelijk Ontvanger