Terugblik op vrijwilligersavond 27 september

Voor de vele vrijwilligers van onze kerk is door de kerkeraad vrijdagavond 27 september een vrijwilligers avond georganiseerd. Dit is om voor alle vrijwilligers onze waardering uit te spreken. Van schoonmaakteam tot organist en van HVD-dame tot oppas. Ieder is op zijn of haar manier een onderdeel van de kerk, het lichaam van de Here Jezus. De avond begon met een kopje koffie en een heerlijk ‘echt’ gebakje. Tijdens de koffie waren er dia’s met toelichting over de geschiedenis van de kerk in Valkenburg door Henk Imthorn die hij samen met Hans vd Does voorbereid heeft. Dit was een boeiende en leerzame presentatie. Hierna was het tijd voor een hapje en een drankje. Tijdens het uitdelen van het drinken kregen we twee vellen papier met een aardrijkskunde puzzel. Hier stonden cryptische zinnen op die afgemaakt moesten worden door het invullen van een plaatsnaam. Het was leuk om te zien hoe fanatiek iedereen was om de juiste antwoorden te vinden. Hierna gunde iedereen zichzelf de tijd om te genieten van de hapjes. Maartje en Marijke hartelijk bedankt voor het organiseren van deze avond.

Via WhatsApp kregen we een aardige reactie die goed verwoord hoe wij ook de avond ervaren hebben: Het was gisteravond een super geslaagde avond. Met een hartelijk dankjewel naar de organisatoren. En naar de bediening, van de catering, schenkers en de facilitaire mensen, of te wel, de opruimers en vaatwassers. Het was een echt feestje. Dank jullie allemaal