Vrijwilligersavond

Wanneer u deze Kerkewerk leest gaat het winterseizoen van start. De mart is geweest, het seizoen kan beginnen. En er zijn gelijk meerdere activiteiten die uw aandacht vragen.

Voor de vele vrijwilligers in onze gemeente wordt er een aparte avond georganiseerd door de kerkenraad. Dit wordt gedaan om alle vrijwilligers op dezelfde wijze te bedanken voor hun inzet. In de afgelopen jaren werd dat op verschillende manieren gedaan en het is ook wel gebeurd dat iemand zijn werkzaamheden neerlegde en er geen enkel bedankje kwam. Dat kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn!

Dus, alle vrijwilligers zijn van harte uitgenodigd om op vrijdagavond 27 september om 20.00 uur te komen genieten van een avond, speciaal voor u.

Laat u verrassen door de inhoud en door de vele vrijwilligers die onze gemeente rijk is. We zien uit naar uw komst! En neem gerust je partner mee…

Om voor iedereen genoeg te hebben aan drankjes en hapjes is het wel noodzakelijk om je even op te geven. Dit kan t/m maandag 23 september bij:

Maartje de Mooij   tel 06-51009768

Marijke Bor             tel 06-27040841