Uitnodiging startzondag winterwerk en schoolkerkdienst op 22 september

Dit jaar is er gelijktijdig de startdienst en schoolkerkdienst in beide kerken.

In Lucas 14 : 24 staat, ”Zorg dat iedereen komt, want mijn huis moet vol zijn”. Hoe  mooi zal dat zijn als we uit onze kerkvoegen barsten met groot en klein en jong en oud om De Heer te loven en te prijzen. Iedereen is welkom ook onze mede broeders van de Lichtbron en de Goede Herder.

Koffie drinken met elkaar.

Op deze startzondag is er na de dienst koffie, thee en fris voor iedereen die wil. Gebruikelijk is om dit bij een schoolkerkdienst in CBS de Burcht te doen, maar omdat er nog meer activiteiten voor de startzondag zijn, doen we de koffie en thee om praktische reden in de zaal van onze kerk samen met de leraren en leraressen van CBS de Burcht.

Brunchen met elkaar.

Eén zo’n activiteit is een brunch. Na de koffie willen wij starten met de brunch en dat zal zo rond kwart voor twaalf zijn

Iedereen is van harte uitgenodigd om met elkaar te brunchen. Als je mee bruncht niet te zwaar ontbijten thuis, want er is van allerlei lekkers gemaakt en gekocht. En het belooft super smullen  te worden, maar vooral fijn met elkaar.

De brunch is gratis, maar mocht je dit soort activiteiten graag willen ondersteunen, dan is er een pot waarin men een gift kan doen.

Wel opgeven  i.v.m. de catering! Men kan zich opgeven via een strookje, dat 1en 8 september wordt uitgedeeld  na de dienst en  ook ter plekke kan worden ingeleverd. Er staat een mand.

Telefonisch opgeven kan ook en wel bij:

Marion Zwaan 06-21426411

Evelien Nieuwpoort 06-5120648

Opgeven is mogelijk tot en met 15 september. Het zou heel fijn zijn om  met velen de brunch te delen en een gezellig en smakelijk samenzijn te hebben.

Vossenjacht

Aansluitend op het koffiedrinken begint ook een vossenjacht! In de straten rondom de kerk lopen verschillende bijbelfiguren rond, wat doen ze nu in deze tijd? Kunnen jullie ze allemaal vinden? Elk bijbelfiguur heeft zijn eigen verhaal en een kleine opdracht. Als jullie de opdracht goed gedaan hebben krijgen jullie een letter.

Jong en oud, ga samen opzoek naar de bijbelfiguren en ontdek wat het thema is van dit kerkelijk jaar!

De vossenjacht kan gedaan worden voor of tijdens de brunch. Ga eerst of vossenjacht en eerst brunchen, de keuze is aan jullie. Je hoeft je niet op te geven voor de vossenjacht, alleen voor de brunch. Laten we er samen een gezellige middag van maken!

Heel veel plezier en tot ziens!