De Vliegende Speeldoos

Uitnodiging voor alle kinderen van 4- 12 jaar van de Goede Herderkerk, Hervormde Gemeente Valkenburg en NGK de Lichtbron.

Lijkt het jou leuk om een keer te schitteren in een musical?

Nou dat kan! Op zaterdag 6 april 2024 verzorgt theater- groep de Vliegende Speeldoos een heel bijzonder, leuk en flitsend programma, waarbij we maar liefst in 1 dag een musical gaan instuderen!
De musical heet ‘Jona’ en gaat over een profeet die een opdracht krijgt van God. Maar niet wil. Sterker nog: er heel hard voor wegrent. Jij kan meespelen in deze musi- cal. Het is een onvergetelijke ervaring!
De musical wordt in 1 dag met jullie ingestudeerd onder begeleiding van echte acteurs, zangers en dansers. Aan het eind van de dag spelen jullie samen met hen een fan- tastisch en stralend optreden. Uiteraard voor echt pu- bliek! Want voor de voorstelling aan het eind van de dag zijn natuurlijk al jullie ouders, verzorgers, broertjes en zusjes, opa’s en oma’s, ooms en tantes en vriendjes en vriendinnetjes van harte welkom om te komen kijken naar de musical ‘Jona’.
De dag begint om 12.30 uur voor de kinderen van groep 3 t/m 8.

Kinderen van groep 1&2 worden om 14.30 uur ver- wacht.
De voorstelling van de musical begint om 18.30 uur en zal tot ca. 20.00 uur duren. Waar? In het gebouw van het Pieter Groencollege, Helmbergerweg 10 Katwijk.

Goed doel; Help Kinderen in Oekraine de verschrik- kelijke oorlog door!
En We beleven niet alleen zelf een mooie dag,
maar we gaan ons inzetten voor Kinderen in de Knel, zo- dat zij een Lichtpuntje mogen ontvangen van ons. We krijgen deze dag aangeboden door Kerk in Actie. In ruil daarvoor zamelen wij geld in voor een goed doel; Help Kinderen in Oekraine de verschrikkelijke oorlog door!
Kerk in actie helpt hen deze tijd zo goed mogelijk door te komen. Met opvangplekken waar ze kunnen opwarmen en spelen. Met voedsel. Met gebouwen zodat ze naar school kunnen blijven gaan. En met psychosociale hulp om trauma ’s te voorkomen of te beperken.

Hoe gaan wij helpen, zodat kerk in actie de kinderen in Oekraïne kan blijven steunen?
We bedenken ludiek acties met elkaar of individueel waarbij we geld kunnen inzamelen. We zijn erg benieuwd naar jullie ideeën en acties!
Wij hebben alvast 1 actie georganiseerd, een Sponsor- loop. Op woensdagmiddag 28 februari 2024. Jullie krij- gen in de kerk een sponsorbrief om bij buren, familie, vrienden…. langs te gaan om je te laten sponsoren voor dit goede doel. Wij lopen dan in de dorpsweide, bij de schaatsbaan een half uur lang en proberen in die tijd zo- veel mogelijk rondes van 200 meter te voltooien.