Beheer vergaderruimtes

Tevoren reserveren ook nodig in verband met veiligheid.

In verband met de veiligheid in ons kerkgebouw vragen we iedereen die voor een vergadering, overleg of bijeenkomst een ruimte in het kerkgebouw wil gebruiken zich uiterlijk 1 week van te voren wil aanmelden via kosterhgvb@gmail.com met opgaven van aantal personen. Dit is nodig om in het geval van een calamiteit de hulpdiensten goed te kunnen informeren. Een bijkomend voordeel van 􀀃jdige aanmelding is dat er voor voldoende voorraad koffie gezorgd kan worden en het voorkomt gedoe en teleurstelling als de kerkruimtes allemaal vol blijken te zi􀀄en.

Op bepaalde avonden zijn onze ruimtes verhuurd aan andere gebruikers, waardoor deze niet vrijelijk ter beschikking zijn. De kosters denken dan graag mee voor een andere passende oplossing.