Start winterwerk – Sport en spel, gesprek aan tafel en BBQ op het plein voor de kerk

Datum/Tijd
Date(s) - 25 september 2022

Categorieën

Eind september is de start van het nieuwe kerkelijk jaar en het winterwerk. Het jaarthema dat de PKN aanreikt is “Aan tafel!”.

De tafel van overvloedige genade van de Jezus Christus onze Heer (avondmaal) en de tafel van verbinding met elkaar als gemeente.

Samen eten en drinken verbindt. We delen met elkaar. Je legt nieuwe contacten en leert elkaar beter kennen. Het is ook laagdrempelig voor nieuwelingen of “herintreders”.

Dus……”AAN TAFEL!”

We starten zaterdag 25 september om 15.00 uur met een gezellig samenzijn voor iedereen met sport & (gezelschaps-)spel met aansluitend een BBQ op het plein voor de kerk! Zie hieronder de flyer voor meer informatie. Het is echt voor iedereen, dus neem gerust iemand mee.