Uitnodiging gastenmiddag 11 oktober

UITNODIGING  GASTENMIDDAG

Lieve zusters en broeders,

Het belooft een mooie middag te worden op woensdag 11 oktober.
De dames van de HVD en de Diaconie nodigen alle belangstellenden  hiermee van harte uit.

De ouderen vanaf 75 jaar ontvangen hiervoor ook een persoonlijke uitnodiging.

Het thema van de middag is:  De Bruidegom en Zijn Bruid”

Op deze middag is Joke v.d. Meij ,christelijke spreekster en schrijfster bij ons te gast .

Zij zal meer vertellen over de Joodse bruiloft en de diepere betekenis van de woorden die Jezus heeft gesproken.

De middag begint om 15.00 uur .Vanaf 14.45 uur is de kerkzaal geopend. We besluiten de middag met een heerlijke broodmaaltijd .De collecte die gehouden wordt is deels bestemd voor de onkosten en deels voor Fam. Koning in Thailand.

Vervoer nodig? graag vóór 10 oktober opgeven bij Marion Zwaan,tel.nr:  0621426411.

We hopen u allen te ontmoeten op deze feestelijke middag in de kerkzaal van de Hervormde Kerk aan het Castellumplein en kijken uit naar uw komst
U bent allen van harte welkom.
Met een vriendelijke groet en tot ziens,  de dames van de HVD en Diaconie