Pastoraat voor leeftijdsgroep 55-74 jaar

Beste gemeenteleden,

Vanwege de vernieuwde vorm van pastoraat is onze gemeente opgedeeld in leeftijdscategorieën.

Met z’n vieren: Maartje de Mooij, Margreet Kerpershoek, Bart van der Weijden en Maarten van der Meij; ouderlingen/bezoekzuster en -broeder “bedienen” we de gemeenteleden in de leeftijdsgroep vanaf 55 tot en met 74 jaar.

Met behulp van onze kerkelijk werker, Aline Oudwater-Vis, hebben we onlangs een enquête opgesteld en uitgezet onder deze groep gemeenteleden met vragen over de vorm van huisbezoeken en verschillende activiteiten. Het is fijn dat we een groot aantal ingevulde enquêtes hebben teruggekregen. Het is goed te weten wie er een persoonlijk huisbezoek op prijs stelt of liever deelneemt aan een groothuisbezoek of wie op geen van beiden prijs stelt. Indien toch gewenst zijn we altijd bereikbaar voor een gesprek.

Hiermee gaan we aan de slag. Ook met de aangegeven activiteiten. Hierbij kunnen we best nog wat hulp gebruiken, als je daar tijd en zin in hebt kun je je hiervoor aanmelden.

Als je alsnog het formulier wilt invullen kan dit natuurlijk altijd nog, we halen dit graag bij je op, of breng het even langs of doe het in de brievenbus bij de kerk.

Als er nog vragen zijn kan je met één van ons contact opnemen:

Maartje de Mooy 06-51009768

Maarten v d Meij 06-49346773.