Ga Mee – Startweekend 2023

“Ga Mee” U en jij bent van harte uitgenodigd voor het startweekend 2023

Open avond Gemeente Groeigroepen Donderdag 21 september in de kerk

Een nieuw seizoen, een frisse start! Samen groeien in geloof! Joke v.d Meij komt spreken over haar boek “langs het tuinpad van mijn vader”. Uit dit boek willen we komend seizoen werken
Wil je ook samen groeien in geloof? Kom dan naar deze avond en sluit je aan bij een groeigroep
Om 19:45 uur is de inloop met koffie en thee. Om 20:00 uur willen we beginnen. Neem gerust iemand mee!

BBQ en Pubquiz –  Vrijdag 22 september 18:00 uur  in de kerk
De kerkenraad nodigt alle vrijwilligers in onze gemeente uit voor een gezellige BBQ met pubquizz. Een dankjewel voor alle inzet voor onze gemeente het afgelopen jaar.
Meld je aan via onderstaande link en reserveer een kaartje of stuur een berichtje naar jeugdouderling Ester 06-44796321

Speurtocht en Pannenkoeken – Zaterdag 23 september 15:00 uur Kerk, Castellumplein 1
Ga mee en doe gezellig met het hele gezin mee aan de speurtocht. Na de speurtocht hebben we voor de kinderen lekkere pannenkoeken en voor de ouders een bakkie koffie of thee met lekkers.
Meld je aan via onderstaande link en reserveer een kaartje of stuur een berichtje naar Maartje 06-51009768

Gemeente-ontbijt – Zondag 24 september 8:30 uur (inloop v.a. 8:15 uur) in de kerk, Castellumplein 1
Wat mooi als we met elkaar als gemeente de startzondag kunnen beginnen met een ontbijt!
Heeft u een speciaal dieet, vinden we het fijn als u er ook bij kunt zijn. Maar zou u dan zelf wat mee willen nemen?
Na het ontbijt gaan we samen naar de kerk voor de startdienst
Meld je aan via onderstaande link en reserveer een kaartje of stuur een berichtje naar Marion Zwaan 06-21426411 of Margreet Kerpershoek 06-18169481

Startdienst – Zondag 24 september 10:00 uur
Na het ontbijt gaan we samen naar de startdienst. Thema van de dienst is “Ga Mee”
Ad Bor zal deze dienst voorgaan en er is muzikale medewerking van Kinderkoor “Friends”

Wij hopen u allen te zien om er zo met z’n allen een geweldige start van te maken!

In verband met inkopen is aanmelden mogelijk tot 17 september!